Google pravděpodobně chystá s Ryanairem srovnávač cen letenek

Jestli je tato zpráva irských novin pravdivá, tak určitě nepotěší brněnské Skypicker. Každopádně ambice spojení Google Ryanair je jasná – globální služba. A ideálně největší.

Podle irského deníku Independent má Google spolupracovat s irskými nízkonákladovými aerolinkami Ryanair. Novinka by měla být venku někdy během března.

“Existuje několik velmi vzrušujících projektů, na kterých s nimi spolupracovali a sdíleli s nimi naše ceny,” tvrdí deníku šéf Ryanairu Michael O’Leary a dodává, že cílem spolupráce s internetovou jedničkou je vymazat z mapy internetu služby jako je třeba populární Skyscanner. “Budeme sdílet naše ceny skrz všechny kanály Googlu. Měl by tam být výběr tras, nejlevnějších letenek a podobně,” vysvětluje ještě O’Leary.

Podle serveru Venture Beat se ale dá předpokládat, že Google nezůstane jen u jedné firmy a naopak rozšíří svůj systém i o další aerolinky v Evropě. Zároveň by měl do služby zakomponovat i provozovatele vlakových linek a dalších lokálních dopravců.

Pokud tedy O’Leary úplně nepřehání a nevymýšlí si, chystá se Google na velký relaunch svého letenkového vyhledávače v Evropě. To by jistě nepotěšilo brněnský Skypicker a především jeho investory z společnost Touzimsky Kapital, kteří do startupu nasypali řádově desítky milionů korun s ambicí se stát jedničkou na poli vyhledávačů levných letenek.

První letošní posilou  Skypickeru je od minulého týdne brněnská letenková firma WhichAirline.com, která v tuzemsku už tři roky operuje pod značkou Aletenky.cz. ”O ohlášené akvizici můžeme bez nadsázky prohlásit, že David koupil Goliáše,“ říká Oliver Dlouhý, manažer a zakladatel projektu Skypicker.com. Pod Skypicker totiž přechází podle smlouvy i sedmnáct domén a dalších pět facebookových a šest twitterových účtů.

 

 

Total
0
Shares
Další články
Jan Řezáč, zdroj: janrezac.com
Přečtěte si více

Jan Řezáč: Pokud jako webdesignér dodržíte slovo, předběhl jste 95 procent trhu

Excentrický milovník designu, kvalitního oblečení a sebe... Povídali jsme si s Janem Řezáčem nikoli ostrým jako břitva, ale distingovaným, akurátním, dost zábavným, ale hlavně hloubavým a inteligentním. Autor knihy Web ostrý jako břitva je – minimálně mediálně – v současné době jedničkou českého webdesignu. I proto je to jeden z hlavních řečníků nejdůležitější marketingové akce letošního roku – Marketing Festivalu. Tam bude prezentovat jak sebe a svůj zlatý prsten s velkým „Ř“, tak své nápady, myšlenky a svoji knihu.