Foursquare je na třech milionech check-inů denně

Přestože v Česku zatím je jeho popularita vcelku omezená, a přestože se hodně spekulovalo o jeho budoucnosti v souvislosti s check-iny na Facebooku, geolokační Foursquare dosáhl dalšího globálního milníku.

Foursquare (či také 4sq nebo 42) má jen asi 10 milionů uživatelů, ti si ale službu oblíbili natolik, že se stabilně drží na několika milionech check-inů denně. Počet navíc pomalu ale jistě roste. Zatímco v únoru bylo denních check-inů kolem 2 milionů, včera oznámil prostřednictvím Blomberg TV zakladatel Dennis Crowley, že 4sq dosáhnul na 3 miliony přihlášení denně.

Tyto check-iny velmi pravděpodobně nejsou dílem všech uživatelů, ale spíše jen části těch nejaktivnějších. Tedy těch, u nichž by nebylo velkým překvapením, kdyby se checkovali i několikrát denně. Přesto, nebo lépe řečeno právě proto, vychází celkový počet výrazně aktivních uživatelů někde v řádu vyšších stovek tisíc až milionu. Tyto úspěchy jen dokládají, že obavy o budoucnost Foursquare v době, kdy Facebook představoval vlastní geolokaci, byly liché, protože služba si evidentně dokáže najít vlastní publikum. Takové, které žádné mainstreamové “Facebooky” hned tak neupřednostní.

Služba už také oslovila přes 500 tisíc podnikatelů.

Via BI

Total
0
Shares
Další články
Přečtěte si více

Google vydělává na reklamě víc než celý americký tisk

Jediná americká společnost stará teprve 14 let vydělává v současnosti na reklamě víc peněz, než kolik ve stejné zemi vydělá celé odvětví novin a časopisů se stoletou tradicí. Google tuto hranici v letošním pololetí překonal vůbec poprvé a poskytl tak světu výmluvnou výpověď o tom, kam se přelévají peníze inzerentů.