Fascinující: Real-time reklama v Google Street View

Stačí si představit následující jednoduchou situaci: procházíte se v Street View ulicí, ve které si třeba chcete koupit byt, nebo vás prostě jen zajímá. Na billboardu, který se vyskytoval ve fotce, se najednou rozběhne animovaná reklama – je naprosto nová, nikoliv původní, rozmazaná, která byla vyfocena vozem Googlu.

Zatím není tato reklamní platforma uvedena do praxe, nejspíše to ale nebude trvat příliš dlouho. Google již získal patent na „zabírání nemovitostí v panoramických nebo 3D snímcích za reklamními účely“. Je to skutečně výborný nápad – reklamní plochy na billboardech stejně nemají v původních fotkách žádný smysl, jejich oživení aktuální reklamou pak dává jasný smysl.

O spoustě právních překážek, které Google musí přeskočit, než uvede tuto reklamní metodiku do praxe, se ani nebudeme rozepisovat. Bylo by jich příliš mnoho. Podstatné je jedno – Googlu se tento nápad dříve nebo později pořádně vyplatí.

Via Telegraph, ReadWriteWeb