Fascinující: Real-time reklama v Google Street View

Už i v ČR se napevno zabydlel geniální koncept Google Street View, který vám umožňuje si udělat virtuální procházku čím dal více lokalitami. Nebyl by to Google, kdyby svůj nápad nedovedl dokonale monetizovat: přichází virtuální reklama do Street View.

Stačí si představit následující jednoduchou situaci: procházíte se v Street View ulicí, ve které si třeba chcete koupit byt, nebo vás prostě jen zajímá. Na billboardu, který se vyskytoval ve fotce, se najednou rozběhne animovaná reklama – je naprosto nová, nikoliv původní, rozmazaná, která byla vyfocena vozem Googlu.

Zatím není tato reklamní platforma uvedena do praxe, nejspíše to ale nebude trvat příliš dlouho. Google již získal patent na “zabírání nemovitostí v panoramických nebo 3D snímcích za reklamními účely”. Je to skutečně výborný nápad – reklamní plochy na billboardech stejně nemají v původních fotkách žádný smysl, jejich oživení aktuální reklamou pak dává jasný smysl.

O spoustě právních překážek, které Google musí přeskočit, než uvede tuto reklamní metodiku do praxe, se ani nebudeme rozepisovat. Bylo by jich příliš mnoho. Podstatné je jedno – Googlu se tento nápad dříve nebo později pořádně vyplatí.

Via Telegraph, ReadWriteWeb

Total
0
Shares
Další články
Přečtěte si více

Wikimedia už má přes půl miliardy unikátních návštěvníků měsíčně

Wikimedia Foundation sice provozuje nejznámější internetovou encyklopedii WIkipedia, rozhodně to ale není jediná služba, za kterou stojí. Spolu s dalšími servery, mezi které patří Wikibooks, WIkidata, Wikimedia Commons a nové Wikivoyage, dosáhla podle comScore organizace poprvé ve své historii přes půl miliardy unikátních návštěvníků.