Facebook zobrazuje přes bilion reklam ročně

Podle nové zprávy comScore má největší sociální síť za třetí čtvrtletí na svém kontě 297 miliard zobrazených reklam, což představuje 23,1 procenta celého amerického trhu a znamená to přes bilion zobrazených reklam ročně.

Oproti druhému Yahoo, které v souhrnu všech svých stránek vygenerovalo 141 miliard zobrazených display reklam a 11 procent trhu, má největší sociální síť velmi solidní náskok. Třetí je Microsoft (64 miliard, 5 procent trhu), čtvrtý Fox Interactive (48 miliard, 3,8 procenta) a až pátý Google (35 miliard, 2,7 procenta). Přitom loni činil podíl Facebooku ve třetím čtvrtletí pouze 9,2 procenta, jde tedy o více než dvojnásobný meziroční nárůst.

Za poslední rok vzrostl počet zobrazených reklam o 22 procent, z 1050 na 1284 miliard. Největším inzerentem bylo podle comScore AT&T, když na jejich vrub šlo více než 21 miliard zobrazení.

Více než za display reklamu utrácejí na internetu inzerenti pouze za reklamu vyhledávací, jak vyplývá z průzkumu IAB. Zatímco vyhledávací reklama přilákala za prvních šest měsíců letošního roku 5,7 miliardy dolarů v investicích, na display reklamu zbylo za stejné období 4,4 miliardy dolarů.

Via comScore, Mashable

Total
0
Shares
Další články
Přečtěte si více

Skype by měl zveřejňovat žádosti o data uživatelů, požaduje výzva

Kvůli změnám v architektuře služby Skype se změnila i situace v otázkách soukromí. Zatímco před lety nebylo možné sledovat, co na službě jednotliví uživatelé dělají, pod taktovkou Microsoftu by to bylo mnohem jednodušší. I proto aktivisté požadují, aby Skype zveřejňoval žádosti států o uživatelská data stejně, jako to již dělají Google či Twitter.