Facebook slibuje inzerentům lepší podporu a odpověď do čtyř hodin

Některým zadavatelům reklamy na Facebooku se zobrazuje možnost využít speciální kontaktní formulář i přesto, že nepatří mezi prominentní partnery s velkými výdaji. Reakci na dotazy slibuje během několika hodin.

Malé a střední firmy se celkem po právu cítí být na Facebooku druhořadým partnerem ve srovnání se značkami, které neváhají utrácet statisíce dolarů i více. Zdá se ale, že na zlepšení se pracuje. Některým uživatelům se při tvorbě kampaně zobrazuje odkaz vedoucí na formulář s vyznačenou pracovní dobou (od pondělí do pátku od 9 do 17 hodin CMT), kdy lze očekávat odpověď, a příslib odpovědi v průběhu čtyř hodin. Není jasné, podle jakého klíče se odkaz v současnosti objevuje, hlásí ho ale i poměrně malí inzerenti s výdaji v jednotkách tisíc dolarů.

Jen nyní má Facebook otevřených více než 100 pracovních pozic spojených s uživatelskou podporou a komunikací s klienty. S rychle se rozšiřujícím týmem se snad dočkáme i lepšího ohlasu v případě problémů či nejasností. Už nyní se Facebook snaží více a lépe vysvětlovat prostřednictvím různých nástrojů, aktuálně je to například Facebook Demo Tool, který umožňuje cvičnou tvorbu kampaní a pomáhá zorientovat se v současných neprémiových reklamních formátech.

Via IF

Total
0
Shares
Další články
Přečtěte si více

Ochrana soukromí v mobilních aplikacích podle EU dá firmám pořádně zabrat

Na konci února vydala evropská Pracovní skupina pro ochranu údajů podle článku 29 jedno ze svých pravidelných stanovisek. Stanovisko 2/2013 je ovšem zajímavé tím, že je prvním, které se komplexně zabývá ekosystémem mobilních aplikací. Co z něj vyplývá? Že všem, kdo v tomto ekosystému profesionálně působí, bude pokud jde o soukromí uživatelů v budoucnu pořádně horko.