Facebook najal vlastního policistu, bude bránit záškoláctví

Facebook je dost možná první společností v celých Spojených státech, která si najala vlastního policistu. Městu Menlo Park za něj zaplatí 200 tisíc dolarů ročně, aby hlídal v jeho sousedství.

Sousedství v místě nového kampusu Facebooku v Menlo Park není zcela bezpečné. Městečko Belle Haven je totiž na místní poměry boháčů z Valley výrazně nízkopříjmové, s čímž souvisí i vyšší kriminalita.

Snad i proto se Facebook rozhodl, že ve svém sousedství zajistí pořádek. Úterní hlasování městské rady Menlo Park návrh společnosti jednomyslně přijalo, a tak okolí nejnovější infrastruktury největší sociální sítě bude hlídat jí samou najatý policista. Za jeho “provoz” se Facebook zavázal městu platit 200 tisíc dolarů ročně po dobu tří let. Součástí dohody je možnost Facebooku, ale nikoliv povinnost, aby provoz policisty prodloužil o další dva roky.

Policista je určen především pro Belle Haven a okolí, nebude hlídat přímo kampus Facebooku. Pro ten má firma svou vlastní soukromou agenturu, která zde zajišťuje vše potřebné. O tom, že v místě je třeba nový strážník, mluvila lokální policie již od minulého roku. Sami jej ale neměli z čeho financovat.

První “policista Facebooku” tak je spíš výrazem snahy sociální sítě pomoci veřejnosti ve svém okolí. Mezi hlavní úkoly nového strážníka bude patřit zabránění záškoláctví, které je důvodem pro řadu lokálních problémů. Za tímto účelem bude spolupracovat s místními školami.

 

Total
0
Shares
Další články
Přečtěte si více

Když sex a moderní reklama pomáhají vzdělávat

Říká se, že sex prodává, málokdy je ale jeho marketingové využití možné označit za sofistikované. Dá se nicméně úspěšně využít i pro poněkud vyšší cíle – třeba napomoci vzdělávání a zdravotní osvětě. Obzvláště ve spojení s internetem či mobilními aplikacemi je to účinná a také oblíbená kombinace, jak přitáhnout a udržet pozornost u jinak nudných osvětových témat.
Přečtěte si více

Fanoušci Suits dostanou k nové sérii kosmetické balíčky

Fanoušci kravaťáckého seriálu Suits dostanou v červenci dárkové balíčky aby nezapomněli, že start třetí série se blíží. Nepůjde ale o běžný merchandising s logy seriálu. Naopak. Televize USA Network se dohodla s firmou Birchbox, která namixovala balíčky přesně na míru cílové skupině seirálu.