Emotional Breakdown ukáže náladu vaší homepage

Jednoduchý webový nástroj dokáže zhodnotit všechny fotografie s lidskými obličeji na libovolné stránce a v přehledném grafu ukáže, jaké nálady jsou nejvíce nebo naopak nejméně zastoupeny.

Služba The Emotional Breakdown vznikla v průběhu víkendového Photo Hack Day v New Yorku minulý týden. Její tvůrci, Andy Mangold a Anthony Mattox (mrkněte případně i na jejich web), použili Google Charts API ke tvorbě grafů a API pro rozpoznávání obličejů a emocí od Face.com. “Je velmi zajímavé, jak Face.com přišli se způsobem, jak kvantifikovat výrazy obličeje, které jsou jinak něčím velmi kvalitativním,” prohlásil Mangold.

Při rychlém prozkoušení služby se ukázalo třeba to, že dnešní domovská stránka iDnes.cz (63 procent veselých obličejů a 10 procent naštvaných) je o poznání veselejší než aktuální homepage iHned.cz (36 procent veselých, 18 procent naštvaných a 9 procent smutných). Zdá se také, že rozpoznávání emocí funguje celkem spolehlivě, na naší vlastní domovské stránce nástroj správně zhodntil náladu obou lidských tváří (jedna neutrální a jedna veselá) a nenechal se zmást ani obrázkem polidštěné lamy.

V rámci Photo Hack Day ale vznikly i další služby na podobném principu využívající API Face.com. Například Facialytics, která analyzuje reakce lidí na videu – praktický příklad si můžete vyzkoušet zde.

Via Mashable

Total
0
Shares
Další články
Přečtěte si více

Nástroj od Googlu pomůže odhalit, jak různé online kanály směřují k nákupu

Úloha různých online kanálů na rozhodnutí zákazníka provést či neprovést nákup produktu nebo služby se může lišit zemi od země a odvětví od odvětví. Nový nástroj od Googlu se snaží marketérům pomoci identifikovat, v jaké části "nákupního trychtýře" různé online kanály působí, zatím bohužel bez dat o České republice.
Přečtěte si více

Už zítra proběhne v pražském Světozoru TEDxPrague Cinema

Ve středu 27. března se od 20.30 v pražském kině Světozor uskuteční TEDxPrague Cinema, první letošní promítání vybraných přednášek z inspirativních konferencí TED - takzvaných TEDTalks. Řečníky, které pojí společné téma "Na vlastní nohy", pro večer vybírala Petra Hubačová, zakladatelka business akcelerátoru pro firmy TechSquare a konferencí TEDxPrague, která zároveň bude večerem provázet.