Emotional Breakdown ukáže náladu vaší homepage

Jednoduchý webový nástroj dokáže zhodnotit všechny fotografie s lidskými obličeji na libovolné stránce a v přehledném grafu ukáže, jaké nálady jsou nejvíce nebo naopak nejméně zastoupeny.

Služba The Emotional Breakdown vznikla v průběhu víkendového Photo Hack Day v New Yorku minulý týden. Její tvůrci, Andy Mangold a Anthony Mattox (mrkněte případně i na jejich web), použili Google Charts API ke tvorbě grafů a API pro rozpoznávání obličejů a emocí od Face.com. “Je velmi zajímavé, jak Face.com přišli se způsobem, jak kvantifikovat výrazy obličeje, které jsou jinak něčím velmi kvalitativním,” prohlásil Mangold.

Při rychlém prozkoušení služby se ukázalo třeba to, že dnešní domovská stránka iDnes.cz (63 procent veselých obličejů a 10 procent naštvaných) je o poznání veselejší než aktuální homepage iHned.cz (36 procent veselých, 18 procent naštvaných a 9 procent smutných). Zdá se také, že rozpoznávání emocí funguje celkem spolehlivě, na naší vlastní domovské stránce nástroj správně zhodntil náladu obou lidských tváří (jedna neutrální a jedna veselá) a nenechal se zmást ani obrázkem polidštěné lamy.

V rámci Photo Hack Day ale vznikly i další služby na podobném principu využívající API Face.com. Například Facialytics, která analyzuje reakce lidí na videu – praktický příklad si můžete vyzkoušet zde.

Via Mashable

Total
0
Shares
Další články
Přečtěte si více

Jak si rozumí internet a zákony v diskuzích, při citování i jinde

Zajímavý seminář nazvaný "Law, Media and Information in the Era of Internet" názorně ukázal, jak málo toho vlastně my, obyvatelé a obhospodařovatelé internetu, víme o vztahu světa online a platných zákonů u nás i ve světě. Akci pořádala advokátní kancelář Pelikán Krofta Kohoutek a už pouhá šíře zmíněných témat byla důkazem, že by podobných setkání mělo být víc.
Přečtěte si více

Heureka zve na první ročník akce ShopRoku Meeting 2012

Ve čtvrtek 13. září se koná první ročník konference ShopRoku Meeting. Protože se nejedná o klasickou konferenci, ale o sérii interaktivních seminářů, uskuteční se v netradičních prostorách Staré čistírny odpadních vod v Praze 6 - Bubenči. Bude zde probíhat série rotujících workshopů na témata z e-commerce, platebních metod, uživatelské testování a dalších.