eBay má nově sekci pro zboží s nejvíce tweety a Like

Nejen vyhledávače jako Bing či Google se stále více řídí informacemi ze sociálního grafu. Aukční server eBay spustil sekci Top Shared pro zboží s největším počtem sdílení přes Facebook, Twitter nebo e-mail.

Nový oddíl Top Shared je zajímavým způsobem, jak se dozvědět o těch nejdiskutovanějších kouscích, které mezi sebou uživatelé sdílejí. Prohledávat lze ty momentálně nejžhavější nebo vybrané zboží za celý poslední měsíc. Zároveň se tak otevírá nová cesta, jak svoje nabídky zviditelnit v záplavě tisíců položek zboží. Té by mohly využívat například dobročinné organizace nebo v některých případech i marketéři.

Centrem zájmu uživatelů se tak bezpochyby stanou i všelijaké podivnosti a speciality, které by jinak mohly zapadnout – jako třeba tato úžasná Cthulhu kukla. Lovci kuriozit budou z nové funkce bezpochyby nadšení.

Via TNW

Total
0
Shares
Další články
Přečtěte si více

Studie: Google je pětkrát bezpečnější než Bing

Když přijde na bezpečnost vyhledávačů, uživatelé jim obvykle věří, že odkazy v nich jsou tzv. čisté, tedy že se z vyhledávače neprokliknou na stránku s malwarem, který by mohl ohrozit jejich počítač. Jak je tomu ale ve skutečnosti? AV-Test podnikl studii, která zahrnovala analýzu skoro 40 milionů odkazů z vyhledávání.
Přečtěte si více

Ochrana soukromí v mobilních aplikacích podle EU dá firmám pořádně zabrat

Na konci února vydala evropská Pracovní skupina pro ochranu údajů podle článku 29 jedno ze svých pravidelných stanovisek. Stanovisko 2/2013 je ovšem zajímavé tím, že je prvním, které se komplexně zabývá ekosystémem mobilních aplikací. Co z něj vyplývá? Že všem, kdo v tomto ekosystému profesionálně působí, bude pokud jde o soukromí uživatelů v budoucnu pořádně horko.