Celodenní konference o datech a analytice proběhne 8. dubna v Divadle pod Palmovkou. Nabídne celkem jedenáct přednášek nejen pro analytiky, ale i pro markeťáky, provozovatele webů a e-shopů, nebo třeba agenturní a freelance konzultanty. Program konference s pečlivostí analytikům vlastní připravuje Taste Medio.
V pořadí čtvrtý ročník úspěšné konference Data Restart přinese všem datovým nadšencům celkem 11 odborných přednášek a diskuzí. Datová analytika pro business; Automatizace dat u publishera v praxi; nebo třeba Optimalizace cenotvorby v ecommerce – na taková témata a řadu dalších se mohou účastníci těšit už 8. dubna v Divadle pod Palmovkou.
Vedle Honzy Tichého z Taste Medio mezi řečníky vystoupí například Jakub Štěch z DataSentics a Eliška Králová z České spořitelny, kteří pohovoří o tom Jak pomocí machine learningu vytěžovat data z RTB i v CRM. David Špinar z Miton CZ a Milan Merglevský z Ecommerce-academy.cz, kteří povedou panelovou diskuzi na téma Atribuce vs. kontribuce, nebo Hana Kalivodová z Activate s přednáškou Filozofická kladiva na datové projekty.
Akce začne v 9:00 hodin, konec se předpokládá kolem 16:30. Více o akci tady.
Diskuze k článku