Cheezburger Network získala 30 milionů dolarů. LOL?

Internetový vydavatel The Cheezburger Network dobře známý svými stránkami/memy jako LOLcats nebo Fails získal investice ve výši 30 milionů dolarů od několika významných investorů. A jen díky jejich smyslu pro humor to nebude.

Společnost založená v září roku 2007 si dosud bez problémů vystačila se dvěma miliony angel investic (údajně byla vždy zisková) a novou finanční injekci využije především k náboru nových zaměstnanců, posílení marketingu a dalším růstovým krokům. Cílem je údajně “dělat to, co děláme, rychleji a ve větším”.

The Cheezburger Network se přitom již nyní může chlubit více než 16 miliony čtenářů, kteří každý měsíc nahrají půl milionu obrázků či videí a zhlédnou 110 milionů videí a 375 milionů stránek.

Původním cílem bylo nabrat 20 až 30 nových lidí ke konci tohoto roku, nakonec se ale pracovní nabídky objeví na stránkách už v průběhu dneška (18. ledna). Značná část nového lidského potenciálu se bude starat o hladký běh serverů a zajištění dostatečné technické kvality všech webů. Ty zároveň mají být co nejdříve dostupné na Androidu a iPhonech, zatím se k nim totiž pohodlně dostanou jen majitelé mobilů s Windows Phone 7.

Pro firmu, která vznikla kolem vtipných obrázků koček, to rozhodně není malý úspěch.

Via Mashable

Total
0
Shares
Další články
Přečtěte si více

Kdy se mobilní reklama stane vážným soupeřem pro ostatní?

Mobilní reklamě se ve světě zdánlivě daří, roste dvouciferně a největší technologičtí hráči již nyní intenzivně investují do její zářné budoucnosti. A přes to všechno jsou výnosy z mobilní reklamy jen minimální a ani zdaleka nedosahují potenciálu, který by se s ohledem na množství času stráveného na mobilním webu dal očekávat.