Bit.ly spouští vyhledávač populárních odkazů

Realtime je název nového propracovaného vyhledávání od zkracovače Bit.ly. S možností rozsáhlého filtrování zobrazí všechny odkazy na určité téma, na které lidé aktuálně klikají.

Bit.ly novinku zkouší v rámci svého vlastního experimentálního prostoru po vzoru poněkud známějších Google Labs. Novinka umožní vyhledávat zprávy, které aktuálně přes Bit.ly mají vysokou návštěvnost. Jednak přes klíčová slova, ale také podle témat, lokace uživatelů, sociální sítě, ze které lidé klikají, jazyka, kterým mluví, či domény, kam odkaz vede. Vyhledat tak lze například všechny aktuálně žhavé zprávy o startupech publikované na New York Times, na které lidé klikají z Twitteru.

K získání přístupu do služby budete potřebovat Bit.ly účet, s jehož pomocí se přihlásíte na adrese rt.ly. Po přihlášení vám bude k vyhledávání umožněn přístup. Hrátky s realtime vyhledáváním jsou po květnovém redesignu dalším pokusem bit.ly, jak se vymanit z pozice pouhého zkracovače odkazů a vést své podnikání poněkud širším směrem.

Via Bit.ly

Total
0
Shares
Další články
Přečtěte si více

IAC 2013: Kam se posunula reklama na (českém) internetu

Internet je stále mobilnější, reklamy cílenější a zákazníci informovanější. A samozřejmě nemůžeme zapomenout na Facebook: ten je stále důležitější. Zapojení sítí do vnímání značky je už taková samozřejmost, že nestačí jen být online nebo rychle reagovat, ale musíte se propojit i s offline světem, konstatovali řečníci Internet Advertising Conference.