Appgravity, nový vyhledávač aplikací pro Android

Vyhledávat se v Appgravity dá jak přes jména aplikací, tak přes klíčová slova, a výsledky je následně možné filtrovat podle celé řady ukazatelů, například kategorie, počtu stažení či stáří aplikace. Právě to, spolu s přehlednějším uživatelským rozhraním, jsou hlavní výhody oproti nativnímu vyhledávači aplikací, který je k dispozici přímo v Android Market. Startup si všechna data stahuje přes API obchodu, situace ale není úplně jednoduchá. API totiž není oficiálně určeno pro developery, daleko více funguje pro komunitu kolem Android Marketu, a podle lidí z Appgravity k němu neexistuje ani žádná oficiální dokumentace od Googlu.

Tým Appgravity se ale rozhodně nechce zastavit jen u oficiálního obchodu mobilní platformy Googlu, existují plány na další rozvoj. Nejprve by měl přibýt obchod s aplikacemi od Amazonu, následně i některé menší nezávislé obchody. Právě implementace většího množství obchodů s aplikacemi by výhledově měla umožnit, aby Appgravity dokázalo i vzájemně srovnávat cenu aplikací, což by zase ve výsledku startupu přitáhlo nové uživatele. Během prvních měsíců tohoto roku má Appgravity v plánu první vlnu externích investic.

Via TNW