Angry Birds Rio: 10 milionů stažení za 10 dní

Po explozi sociálního hraní v čele se společností Zynga mají svou vlastní herní superstar také mobilní zařízení. Druhý díl úspěšné hry Angry Birds boduje ještě výrazněji než ten první a vývojáři z Rovio konec série rozhodně neplánují.

Na mobilních telefonech si Angry Birds Rio stáhlo 10 milionů lidí za méně než 10 dní, čímž hra překonala i svého předchůdce. I tak se ale ještě bude muset snažit, neboť první Angry Birds si dokázali za 16 měsíců existence připsat více než 100 milionů stažení. Vývojářská společnost Rovio sídlící v Helsinkách proto plánuje udělat ze značky Angry Birds velkou sérii, která tu s námi ještě nějaký ten rok zůstane. Velmi důležité ale bude i to, zda po vzoru Zyngy dokáže v budoucnu podobně uspět i s jinými tituly a zajistit si tak pozici předního mobilního výrobce her.

Marketingově je druhý díl Angry Birds úzce propojen s animovaným filmem Rio, který se ovšem v kinech objeví až 15. dubna. Hra samotná je ke stažení už od 14. března, kdy se jako velký tahák objevila exkluzivně v americkém Amazon Appstore. Podle Google Trends je název Angry Birds momentálně vyhledávanější než CityVille, FarmVille nebo Mickey Mouse.

Via VB

Total
0
Shares
Další články
Přečtěte si více

Snapchat, WeChat, WhatsApp – hity loňského roku a hrozba sociálních sítí

Podle posledních dat agentury Flurry Analytics se aplikace využívají průměrné o 115 procent a navíc - chatovací aplikace poskočily dramaticky o 203 procent. Konkurence na App Store sice zařídila, že šance na finanční úspěch aplikace klesne do roku 2018 na 0,01 procenta. To ale neznamená, že se zastaví příval nových aplikací a růst jejich využívání.