Aegis Media spouští českou pobočku agentury Isobar

Dnes vstoupila na český trh světová společnost Isobar, která zde bude působit jako digitální divize známé komunikační agentury Aegis Media. Vstupní tiskovou konferenci ve Slovanském domě uvedl Petr Chajda, CEO Aegis Media ČR. Novým ředitelem divize Isobar byl jmenován Michal Fejk. Divize Isobar uvádí komunikační filosofii zastřešenou claimem „Creating Time“. „Věříme, že značky musejí zákazníkům nabízet osobní zkušenost. Zákazník je ten, kdo si vybírá, s jakou značkou naváže vztah, se kterou značkou stráví svůj čas. Čas je v komunikaci tou hlavní měnou,“ vysvětluje Petr Chajda.

„Důležitost digitálních médií v ČR nabírá na síle a věříme, že uvedení značky Isobar bude pro nás krokem k zajištění vedoucího postavení na trhu v oblasti digitální komunikace. Mezinárodní zkušenosti Isobaru jako světové digitální sítě umožní v kombinaci se silným místním týmem poskytovat klientům rozmanitější platformy pro jejich dialog se zákazníky. Fakt, že Isobar sdružuje 108 poboček ve 40 zemích světa a zaměstnává přes 3500 expertů, nám umožní zachytit nejnovější digitální trendy a tím pádem nabídnout našim klientům ty nejžhavější novinky z oblasti interaktivních médií“, říká Petr Chajda, CEO Aegis Media Česká republika.

Společnost chce využít svých světových zkušeností a přinést na český trh oživení prostřednictvím nejnovějších nástrojů digitálního marketingu. Kromě nákupu médií se bude Isobar věnovat zejména kreativitě, tvorbě webových prezentací, virálních videí, mobilního marketingu a výrazně chce působit v oblasti sociálních sítí. Podívejte se na prezentaci ředitele Isobaru, Michala Fejka:

Samuel Tait, Business Director světové sítě Isobar, představil na dnešním setkání dvě úspěšné kampaně, které firma v posledních měsících zrealizovala. Prezentaci si můžete stáhnout celou zde (ve formátu PPT)

V odpoledním programu měli návštěvníci konference Isobar možnost zhlédnout přednášku Taťány le Moigne, ředitelky Google ČR, ve které se objevila nejnovější čísla o postavení Google na českém trhu i informace nových službách Google. Tomáš Jindříšek, ředitel divize Ogilvy Interactive, se věnoval sociálním sítím a opět vtipně zajiskřil. Konferenci zakončila zástupkyně marketingu z firmy O2.