6 nejzajímavějších agenturních PF pro rok 2011

Letos jsme pro vás vybrali sice pouze šestici přání, ale o to jsou silnější, lepší, kreativnější a zábavnější. Ty slabé, ohrané, někdy až trapné, nebo nudné vám letos ani nebudeme ukazovat. Užijte si tři (podle nás) nejlepší péefka od českých a tři od slovenských agentur. A je na co se koukat!

CZ agentury

SYMBIO

Letos se v SYMBIU rozhodli udělat společnou péefku. Každý dostal 58 800 pixelů čtverečních, ve kterých si mohl udělat, co chce. A my jsme z výsledku nadšení! (Kliknutím si prohlédněte PF na agenturním webu)

Symbio PF

Nydrle.Digital

Agentura Nydrle připravila jako jedna z mála českých agentur PF ve videu. A i když tento seznam není soutěží, Nydrle je pro nás pravděpodobně mezi českými agenturami letos vítězem.

Saatchi & Saatchi

Silnou trojku nejlepších českých péefek uzavírá Saatchi & Saatchi, která jako první agentura na světě rozplakala Chucka Norrise (kdo z vás to má?!)! Kliknutím na obrázek si pusťe video na agenturním webu.

Saatchi & Saatchi PF

SK agentury

paravan interactive

Paravan interactive připravil pro všechny svoje klienty a fanoušky neocenitelnou sváteční pomůcku – Interactive Christmas Survivor Kit. Komplexní iPhonovou aplikaci, která pomůže marketérům přežít vánoce. Podívejte se na video, nebo si rovnou aplikaci stáhněte do svého iPhonu. Paravan celkem solidně zvyšuje ostatním na příští roky laťku.

Zaraguza

Super kreativní agentura Zaraguza představila světu Alkowebizér – produkt, díky kterému si snadno nasimulujete, proč byste přes svátky měli raději přestat pracovat na svých webech. Podívejte se třeba, jak by vypadaly Tyinternety, kdybychom v sobě při navrhování redesignu měli 2 promile. Více o Alkowebizéru na blogu jednoho z jeho tvůrců Michala Pastiera.

Alkowebizér

STARMEDIA Co.

Asi úplně nejvíc nás dostali ze slovenské agentury StarmediaCo. K tomuhle prostě není co dodat.. Smekáme

Podívejte se i na loňská péefka a dejte nám vědět, které se vám líbí nejvíc! A samozřejmě, posílejte odkazy i na další, které se k nám nedostaly. A mimochodem – Všechno nejlepší do nového roku i od nás!

Total
0
Shares
Další články
Přečtěte si více

Salát pěstovaný v obýváku i kurz hrdinství – hlasujte v Social Impact Award

Už jste slyšeli o aquaponii? Jde o metodu pěstování rostlin, která pro ně získává živiny chovem ryb. Taková zahrádka propojená s akvárkem. Jeden z projektů Social Impact Award ji chce dostat do domácností nejlépe všech. Nebo "dost übercool" obal Frusack jako ekologická verze igelitek – to jsou jen dva z dvanácti projektů společensky prospěšných startupů, které teď bojují o přízeň veřejnosti. Takže podívejte, jaké mají studenti nápady a rozhodujte o těch, které si odnesou v rámci SIA cenu.