Začíná seriál minikonferencí La Degustation Online

Seriál oficiálně odstartuje téma Jak obhájit stále nákladnější digitální projekty u svého šéfa již za dva týdny, v úterý 15. května v Element clubu. Jedním z cílů je s pomocí nového formátu zbořit zažité představy. Proč chodit za vzděláním přes den a obírat se o drahý čas, když lze jít večer a spojit to se zábavou?

Diskusní večery vždy dva zkušení řečníci otevřou krátkými prezentacemi (15 min) na dané téma a pak se bude už jen diskutovat. Nejprve řízeně s předem ohlášenými profesionály v panelové diskusi, později zcela volně. Sami návštěvníci si nakonec určí, o čem chtějí mluvit a co je skutečně zajímá. Vítána je otevřená mysl návštěvníků a zájem o nová média.

Ve druhé části každého večera se pro uvolnění atmosféry bude podávat degustační menu formou švédských stolů a bude se ochutnávat víno vybrané k daným pokrmům. Vše se bude odehrávat v příjemné atmosféře klubu Element na Smíchově, kde mistr šéfkuchař vždy připraví unikátní menu pro každý díl seriálu. Jednotlivé díly La Degustation Online budou následovat v měsíčním intervalu.

  • Cena při jednorázové objednávce činí 490 Kč a zahrnuje veškeré jídlo.
  • Při objednání účasti na všech konferencích do konce roku (7 dílů) je to již jen 1800 Kč.
  • Pokud přijdou dva lidé ze stejné firmy, mají 30% slevu.
  • Díky přenosnému členství je možné na jednotlivá pokračování posílat různé lidi z jedné firmy.

Střídat se budou nejrůznější témata z oblasti obchodu, marketingu a technologií, takže najít si to pravé by měl skutečně každý. Z dalších témat vybíráme: segmentace zákazníků v online prostředí, virální marketing a gamifikace, využití videa v online projektech, webová analytika, jak na digitální projekty jinak, aneb nákup médií už nestačí.