Yelp následuje konkurenci, přináší check-in nabídky

Ke všemu slouží mobilní aplikace Yelp pro iPhony a Androidy, která umožňuje spotřebitelům přihlásit se u daného obchodníka po vzoru Foursquare, takzvaně check-in. Pokud obchodník chce, může za přihlášení ve svém obchodě nabízet odměny. Na výběr jsou tři možnosti – procentuální sleva, bonus zdarma a akční nabídka určitého zboží. Samozřejmě hraje roli i počet check-inů nastavený pro aktivaci nabídky.

„Třicet procent provozu Yelpu pochází z našich mobilních aplikací. To znamená, že lidé s pomocí těchto aplikací vyhledávají obchodníky, kteří se nacházejí kolem jejich aktuální lokace. Aplikace jsou pro obchodníky příležitost, jak být vidět, a check-in nabídky mohou rozhodnutí spotřebitelů ovlivnit,“ říká Eric Singley, šéf mobilního oddělení Yelpu.

Via Mashable