Yardsellr se chce stát facebookovou eBay

Yardsellr je virtuální tržiště využívající sociální sítě k propojení lidí, kteří chtějí něco prodat, s jejich potenciálními zákazníky. Za nitky této služby tahají její hlavní investoři Accel Partners a Harrison Metal Capital přirovnání k eBay není vůbec náhodné. Yardsellr totiž v lednu letošního roku založili tři bývalí vedoucí pracovníci eBaye – Daniel Leffel, Jed Clevenger a Rachel Makool.

Narozdíl od eBay neprobíhá nakupování na platformě Yardsellr formou aukcí, ale ceny jsou pevně stanovené. Zboží je rozdělené do jednotlivých kategorií nebo bloků, například na šperky, kabelky či kytary. Každý potenciální nakupující díky tomu může skrze neews feed na Facebooku sledovat nově přidané zboží jen ze svých oblíbených kategorií, stačí jim dát svůj „Like“. Zboží lze zobrazit i ve streamu na Twitteru, Yardsellr se ale soustředí primárně na Facebook, kde je výrazněji zastoupena jeho cílová skupina.

Službu Yardsellr, jejíž největší konkurencí na Facebooku je Oodle, využívá už 1,3 milionu lidí. Každý měsíc také rychle roste počet provedených transakcí, jejichž absolutní číslo se v současné době pohybuje v tisících.

Via TC