WordPress spouští vlastní reklamní platformu WordAds

WordPress novou reklamní platformu představil ve spolupráci se společností Federated Media Publishing. Jedním z hlavních lákadel má být vysoká relevance reklamy vzhledem k obsahu každého blogu, což je problematika, kvůli níž si pár nepěkných slov od WordPressu musel vyslechnout Google.

„Dosud jsme reklamě odolávali, protože většina z toho, co jsme viděli, nebyla zrovna vkusná a zdálo se, že vrcholem je AdSense, což bylo smutné. Do svého blogu vkládáte hodně času a úsilí a zasloužíte si něco lepšího než AdSense,“ napsal Burke, což v Googlu jistě zabolelo. Reakcí mají být WordAds.

Na WordPressu nyní vzniká 50 tisíc blogů každý den, zdaleka ne všechny ale dostanou šanci si novou platformu vyzkoušet. Nicméně když už se rozhodnete, že o reklamu na svém blogu stojíte, můžete zkusit štěstí a pokud to vyjde, měla by to stát za to, alespoň co se kvality zobrazovaných nabídek týče. Cestou do programu je tento formulář, přičemž výběr bude záviset na návštěvnosti, aktivitě čtenářů, typu obsahu a jazyce (jinými slovy, velké naděje si raději nedělejte).