Volkswagen daruje nový Passat přes LinkedIn

V soutěži nazvané LinkedUit, do angličtiny přeložitelné jako LinkedOut, jde o to, kdo z přihlášených uživatelů bude mít silnější profil. Síla profilu se hodnotí podle dosaženého vzdělání, pozice, počtu doporučení a počtu kontaktů. Každý uživatel se může přihlásit na stránce soutěže pomocí svých přihlašovacích údajů z LinkedIn a následně vyzvat svoje přátele ke srovnání profilů, aby se ukázalo, čí je lepší. Kdo zvítězí, bude LinkedIn, kdo prohraje, bude LinkedOut.

Ze všech přihlášených nakonec bude vybrán ten, jehož profil bude úplně nejlepší, a jemu bude Passat udělen. Podmínkou pro získání vozu je nizozemské občanství, účastnit se pro zábavu ale může kdokoliv z celého světa. Stránka kampaně je sice holandsky, dá se na ní ale zorientovat i pokud tento jazyk neovládáte.

LinkedIn vypadá pro kampaň na Passat jako ideální médium, tradičně totiž jde o vůz pro lidi z byznysu. A kde jinde tyto lidi oslovit lépe, než na síti, která slouží jako studnice jejich kontaktů. I kampaň jako taková se povedla, stejně jako doprovodné video k ní. Bylo by fajn, kdyby podobné počiny byly na LinkedIn častější.

Via ST