Velkým značkám na Google+ rychle přibývají fanouškové

O růstu mluví únorová analýza firemních stránek na Google+ od agentury BrightEdge. Podle ní vzrostlo stránkám v TOP 100 největších firemních profilech publikum od prosince 2011 do února 2012 o 1400 procent, z 220 tisíc v prosinci na 3,1 milionu v únoru. Zajímavostí přitom je, že z naprosto převažující části se na růstu podílela pouze první desítka. Tyto stránky byly v únoru v kruzích 3 milionů lidí.

Statistika top 10 firemních stránek na G+ v únoru

Mezi dalšími zajímavostmi studie zmiňuje fakt, že je to poprvé, kdy na Google+ předehnaly v popularitě stránku Googlu jiné firmy (Google je devátý, jak lze vidět na obrázku). Nakonec také studie mluví o tom, že oproti Facebooku je lidí komunikujících s firemními stránkami na Google+ stále velmi málo. Pokud srovnáme TOP 100 největších stránek na Facebooku s TOP 100 na Google+, vyjde nám, že sociální síť Googlu je jen asi na jedné setině celkového publika.

Via TC