V Evropě tráví nejvíc času sledováním online videa Němci

Nejnovější čísla od společnosti comScore, vypovídají o tom, jaké evropské národy a v jaké intenzitě sledovaly v dubnu letošního roku videa umístěná na webu. Pomyslnému žebříčku kraluje Německo, kde každý ze 45 milionů unikátních diváků zhlédl za tento měsíc v průměru 187 videí o celkové délce 19,6 hodin. Průměrný Němec tak sledování videí na internetu věnuje každý měsíc bez mála jeden den.

Přijmeme-li diskutabilní zařazení Turecka mezi evropské státy, pak právě tato země se umístila na druhé pozici. 20,7 milionu diváků zde během měsíce zhlédlo v průměru 169 videí, což vychází na 18,7 hodin na jednoho Turka. Třetím na stupínku vítězů je pak Velká Británie – 32,5 milionu diváků, v průměru 166 zhlédnutých videí s celkovou délkou 17 hodin.

Není překvapením, že mezi evropskými zeměmi jsou zdrojem online videí číslo jedna stránky společnosti Google, především populární služba YouTube. Pro převážně asijské Turecko je to pak Facebook. Ani v Evropě ale největší sociální síť nezůstává pozadu – ve většině zemí obsadila po YouTube druhé až třetí místo. Výjimkou je Velká Británie, kde k nejoblíbenějším zdrojům videí patří ihned po stránkách společnosti Google servery BBC a ani ne dva měsíce staré Vevo.

Via TNW