Už i eBay chce zkusit štěstí se slevovými nabídkami

Nová služba, kterou eBay plánuje spustit v první čtvrtině příštího roku, se má od stávajících hráčů odlišit v jedné klíčové věci – uživatelům nabídne ještě cílenější nabídky. Cílení bude vycházet nejen z toho, v jaké lokalitě se podle mobilu daný člověk právě nachází, ale také na základě jeho nakupovacích zvyků (toho, co již dříve koupil, případně pravidelně kupuje).

Podle Anuja Nayara, mluvčího PayPalu, už společnost uzavřela partnerství s dvěma stovkami amerických obchodníků. Jejich jména ale odmítl specifikovat. Sdílnější byl Nayar v tématu, jak bude celá služba fungovat. K cílení PayPal využije nedávno zakoupenou technologii služby Where v kombinaci s informacemi o osobních preferencích svých 103 milionů zákazníků.

Od toho si PayPal slibuje, že jím rozesílané nabídky budou pro uživatele výrazně relevantnější než ty, které v současnosti rozesílá Groupon, LivingSocial nebo Amazon.

Nedávný výzkum od BIA/Kelsey předpovídá kategorii „daily deals“ skvělou budoucnost – celkový obrat má vzrůst ze současných dvou miliard za čtyři roky více než dvojnásobně. Jsme zvědaví, jaké sousto si z tohoto koláče nakonec ukousne novinka od PayPalu.

Via Mashable