Twitter začíná spouštět firemní stránky. Ovšem za 25 tisíc dolarů

O tom, že se od prvního února chystá spuštění dlouho očekávaných firemních stránek na Twitteru pro všechny, jsme psali ani ne před týdnem. Nyní se zdá, že k tomu bude  docházet pozvolna a za specifických podmínek. Jak potvrdila mluvčí sociální sítě pro Velkou Británii, včera začal Twitter spouštět nový formát u vybraných britských značek.

Nové stránky umožňují větší přizpůsobení než jednoduché profily dostupné pro běžné firemní uživatele nyní. Firmy tak mohou snáze sladit své marketingové stránky na Twitteru například s těmi, které mají na Facebooku. Umožňuje to bohatý obsah, přizpůsobitelné bannerové plochy a možnost „přilepit“ jeden tweet do horní části stránky v podobě trvalé zprávy pro návštěvníky.

Vylepšení firemních stránek ale není nijak levné. Kdo si v nejbližší době bude chtít  tuto stylovou prezentaci pořídit, musí na Twitteru proinzerovat alespoň 25 tisíc dolarů. Tato cena totiž platí pro reklamu na Twitteru, v rámci níž je pak nový formát profilu zdarma. Vzhledem ke stále rostoucí uživatelské základně Twitteru se tato sociální síť právem staví do pozice významného marketingového nástroje, většinu firem takový přístup ale jistě nepotěší – už proto, že stávající firemní účty toho moc nenabízejí.

K firmám, které budou nové profily využívat, patří například @CadburyUK, @asda, @EASPORTSFIFA, @nprnews, @NBCNews, @HuffingtonPost, @AJEnglish či @VW.

Via TNW