Timeline pro firmy by mohla fungovat ještě tento měsíc

David Fischer z Facebooku již před časem potvrdil, že firemní profily budou velmi podobné tomu, jak funguje Timeline u běžných uživatelů, nepůjde ale o přesnou kopii. Velký důraz bude kladen především na aplikace, které se namísto záložek budou objevovat ve formě vizuálně přitažlivějších boxů.

Návštěvník na rozdíl od současnosti nebude odkázán na momentální podobu stránky, ale může ji libovolně procházet směrem do historie, třeba až k založení firmy. Společnosti stejně jako běžní uživatelé budou moci přidávat události, fotky či aplikace zpětně. Nové profily budou také velkou motivací k aktivnímu využívání Open Graphu a vytváření nového typu aplikací a vlastních tlačítek nad rámec klasického Like (viz náš článek Na Facebook dorazily Akce. Můžete vařit, chtít i milovat).

Firmy již na novou podobu stránek, díky níž se stanou plnohodnotnou součástí nových funkcí Facebooku představených na poslední konferenci f8 loni v září, netrpělivě čekají. V posledních týdnech a měsících vznikla již řada konceptů a aplikací, které ukazují, jak by takové profily mohly vypadat. Již brzy se zřejmě dozvíme, nakolik se jejich tvůrci strefili.

Celodenní konference fMC pro vybrané zástupce agentur a značek je první akcí tohoto typu uspořádanou Facebookem výhradně pro marketéry. Právě v jejím průběhu by mělo k představení firemních profilů dojít, dočkat bychom se tak mohli v posledních únorových hodinách.

Via AA