Timeline dorazila s mírným zpožděním, značky ukazují trumfy

Zatímco například ve Spojených státech začal Facebook některým stránkám Timeline automaticky aktivovat už od středy, v Česku si nakonec vybral ještě jeden den k dobru. Kdo se v pátek vydal na svou stránku zjistit, zda už „to“ nastalo, velmi často zjistil jen to, že k datu 30. března přibyla jednička. Dnes už by ale měla být stará podoba profilu definitivně minulostí.

Mnohé značky, které dosud váhaly, tak musely ukázat, jak se s kreativními požadavky Timeline vypořádaly. Nápaditostí určitě zaujme třeba stránka agentury Brunner, která na svém profilovém obrázku ukázala, jak vypadal její poslední měsíc (včetně posunutého data zveřejnění Timeline).

Od pátku přešla na nový design také služba Spotify a je celkem jasné, proč se změnou otálela. V rámci své Timeline totiž mapuje zajímavé a důležité události ze světa hudby za celé poslední tisíciletí.

Přestože už v předchozích čtyřech týdnech mnohé značky ukázaly zajímavé nápady, můžeme se těšit, že teď teprve začnou ty pravé žně pro všechny, kdo hledají novou inspiraci pro svou facebookovou prezentaci. A jistě se najde i pár odstrašujících případů.

Vše o Timeline naleznete v našem článku Timeline povinně již pozítří. Facebook radí, jak se připravit.