TEDx vsadil při propagaci na upovídané taxikáře

TEDx, nezávislá organizovaná setkání podporující šíření inovativních myšlenek, si už získala zvučné jméno na mnoha místech světa. Zatím ale zřejmě dost neoslovila obyvatele Latinské Ameriky. To se rozhodli změnit organizátoři TEDx BuenosAires vskutku kuriózním způsobem.

Vyšli z předpokladu, že nejlepší reklamu jim mohou udělat řidiči taxi, kteří nejen, že vozí lidi, ale jsou také mistři slova a šíření novinek. Jednoduchá rovnice vyústila v neobyčejný marketingový tah – padesát taxikářů, každý sveze za den v průměru dvacet lidí, to za týden znamená sedm tisíc „posluchačů“ a tedy potenciálních účastníků hlavní konference.

Organizátoři chtěli docílit hlavně toho, aby lidé začali o TEDx mluvit a zjistili, že podobné akce existují. Akce s taxikáři byla rozhodně krokem správným směrem – jak je vidět z videa, právě oni pomohli udělat ten správný rozruch kolem značky TEDx BuenosAires a to během několika málo dní.

Via AB