TED hledá deset reklam hodných šíření

Protože nemá jít o další reklamní soutěž, kterých je podle organizátorů dostatek, nebude rozhodujícím kritériem profesionalita zpracování. Daleko více se TED hodlá soustředit na nápad a inovaci, které v sobě posuzované reklamy ponesou. Aby bylo z čeho vybírat, vytvořil TED šest nominačních týmů, které budou reklamy aktivně vyhledávat. V každém týmu je jeden bývalý řečník TEDu a jeden zástupce velké marketingové agentury (účastní se Prime PR Stockholm, Missing Pieces, Wieden + Kennedy, JWT, TBWA/Chiat/New York a Stink Digital London).

Vybraná desítka reklam dostane prostor na konferenci TED 2012 v březnu, na stránkách organizace místo běžné reklamy a také na YouTube, které je partnerem projektu. Co můžeme čekat docela dobře naznačuje přehled vítězů z předchozího ročníku.

Via AW