Světová jména v Brně. Podívejte se, kdo vystoupí na Marketing Festivalu

Mezi marketérskými konferencemi je v Česku jen několik highlightů za rok. Většina z nich už letos proběhla, a to v Praze. Jeden z letošních vrcholů – a navíc v Brně – se ale teprve chystá: Marketing Festival. Ten se odehraje 26.-28. listopadu v Janáčkově divadle a letos poprvé vsadí výhradně na zahraniční řečníky.

„Pro konferenci jsme pečlivě vybrali 13 přednášek s nejaktuálnějšími tématy v podání těch nejpovolanějších řečníků. Poprvé se budeme učit od expertů z Ruska, Filipín či Austrálie. Získáme tak příležitost k celosvětovému srovnání trendů i přístupů k online marketingu,“ říká Jindřich Fáborský, zakladatel Marketing Festivalu.

Podle něj téměř všichni řečníci vystoupí s tématy, určenými právě pro Marketing Festival, takže na něm zazní i dosud nepublikovaná data a případové studie. Můžete se těšit na témata video strategií (Phil Nottingham), webové analytiky (Daniel Waisberg) či A/B testování (Bart Schutz). Nebudou chybět ani okamžitě aplikovatelné přednášky z oblasti e-mailingu (Bjoern Sjut), B2B marketingu (Dan Gridin), PPC reklamy (Larry Kim, Dan Gilbert, Brendan Allmack) nebo SEO (Jason Acidre, Dan Petrovic). Moderátorem bude Cyrus Shepard z MOZu.

marketing_festival_2014_ (2)

Marketing Festival se už potřetí odehraje v brněnském Janáčkově divadle. Foto: Marketing Festival

Vedle hlavního programu proběhne 20 workshopů a 10 prezentací případových studií – 5 z Česka a 5 zahraničních. Odbornou část akce doplní také společenské a kulturní události po všechny čtyři večery, včetně plesu v Adam Gallery, nebo party s koncertem švýcarské indie-elektro-popové skupiny Kadebostany v klubu Fléda.

Kdo letos vystoupí na Marketing Festivalu?

Cyrus Shepard (USA) – Zástupce amerického MOZu atmosféru Marketing Festivalu již jednou zažil. Ve své přednášce se tehdy věnoval změnám v algoritmu Google a budoucnosti vyhledávání obecně. Letos se Cyrus na Marketing Festivalu představí v roli moderátora.

Daniel Gilbert (UK)  – Daniel je zakladatel londýnské PPC agentury Brainlabs. Ta využívá v PPC strategiích matematiku, vědu a programování. Pomocí skriptů, frameworků a automatizace pomáhá agentura nejen klientům, ale také sklízí jedno ocenění za druhým.

Dan Gridin (RUS) – Ruský B2B expert se specializuje na technologicky složité produkty, které jsou mnohdy určené jen pro několik desítek zákazníků po celém světě. Ve své přednášce se bude věnovat automatizaci, kterou lze využít nejen pro velké, ale i menší byznys případy.

Phil Nottingham (UK) – Britský expert na video marketing se vrací do Brna po dvou letech, tentokrát s novými strategiemi i zkušenosti od agentury Wistia. Phil navrhuje kampaně pro značky Red Bull a Coca Cola, jeho přednáška tak nechá nahlédnout do velkého množství dat.

Dan Petrovic (AUS) – Dan Petrovic (původem ze Srbska) vede respektovanou SEO agenturu v Austrálii (Dejan Marketing). Jeho přednášky patří svou praktičností ke světové špičce. Hned několikrát získal titul nejlepšího řečníka na prestižních konferencích, jako jsou třeba na MozConu i SMX v Londýně.

Larry Kim (USA) – Jeho jméno najdete na seznamu TOP 10 nejvlivnějších online marketérů podle Forbesu. Blog PPC Hero jej dokonce označil za nejvlivnějšího PPC experta planety. PPC guru par excellence a CEO společnosti WordStream má díky svému softwaru na správu Google AdWords kampaní exkluzivní přístup k obrovskému množství dat a nebojí se o nich mluvit.

Marty Neumeier (USA) – Málokdo může stejně jako Marty Neumeier říct, že stál u zrodu produktů Apple, Adobe System, Eastman Kodak nebo Hewlett-Packard. Původně grafik a reklamní textař naučil firmy přemýšlet o tom, jak propojit strategii a design – a za čtvrt století své praxe za to získal stovky cen. Autor světoznámé bible The Brand Gap se v Brně představí se zbrusu novým vystoupením, ve kterém odhalí i principy z chystané knihy The Brand Flip.

Daniel Waisberg (UK) – Ikona webové analytiky, která v tomto oboru patří mezi nejvzdělanější osoby na světě. Analytics Advocate z londýnského Google si pro festival chystá velmi odbornou přednášku.

Aleyda Solis (ESP) – Španělka, která patří k nejvýraznějším SEO konzultantům v Evropě. Aleyda Solis se specializuje na mezinárodní SEO, kromě aktivit na starém kontinentu se věnuje i Latinské Americe nebo USA. Pravidelně přispívá na blog MOZu a na konferencích ohromuje svými znalostmi a množstvím nasbíraných dat.

Bart Schutz (NL) – Chief Psychology Officer, který tvrdí, že A/B testování je svatý grál. Bart Schutz za svou kariéru provedl na 2 500 použitelných testů. Je expertem na psychologii zákazníka, neuromarketing a online přesvědčovací techniky a držitelem mnoha titulů za nejlepšího řečníka na konferencích v USA.

Jason Acidre (PHL) – Jason Acidre je uznávaný SEO expert. Žije a pracuje na Filipínách, vlastní úspěšnou agenturu a většina jeho klientely pochází z USA. Na jeho blogu Kaiser The Sage lze nalézt mnoho technických článků, na Twitteru ho ostřížím zrakem sledují největší digitální hvězdy.

Bjoern Sjut (DE) – Bjoern Sjut přiveze do Brna praktickou přednášku pro všechny, které zajímá CRM řešení a zvýšení výkonu e-mailingu.

Oli Gardner (CA) – Oli Gardner je celosvětově uznávaný odborník na optimalizaci konverzního poměru (CRO). Díky svému působení v agentuře Unbounce, která se věnuje A/B testování, má přístup k nepředstavitelnému množství dat. Ty vytvoří základ pro jeho vystoupení na Marketing Festivalu.

Brendan Almack (IRL) – Jeho domovská PPC agentura úzce spolupracuje s Google a na akcích často ohromuje znalostmi a studiemi, za které získává po zásluze světová ocenění. V Brně představí Brendan Almack unikátní studii věnovanou PPC kampaním.

Diskuze k článku