Studie: Pinterest už blogerům přivádí víc čtenářů než Twitter

Služba Shareaholic, jejíž sdílecí widgety používá 200 tisíc online vydavatelů, nejčastěji v podobě nezávislých blogerů, přišla s poměrně zajímavou statistikou. Podle jejích dat přinesl Pinterest v únoru online vydavatelům více trafficu než Twitter, byť v absolutních číslech stále nejde o závratné hodnoty. Kdo by to byl čekal, když výrazně mladší Pinterest má „jen“ necelých 12 milionů aktivních uživatelů proti twitterovským více než sto milionům.

Jak ukazuje následující tabulka, v únoru téměř polovina (48,81 %) veškeré návštěvnosti pocházela z Googlu, následoval Facebook (6,38 %), Yahoo (1,61 %), StumbleUpon (1,29 %) a Bing (1,21 %). Pinterest skončil v tomto přehledu šestý s 1,05 %, čímž předčil Twitter s 0,82 %.

Podle nedávných zjištění Shareaholic generoval v lednu Pinterest online vydavatelům více trafficu než Google+, YouTube a LinkedIn dohromady a i tehdy už překonal Twitter. Už se také psalo o tom, že ženský lifestyle, domácí výzdoba a vaření jsou hlavními tématy, která těží z růstu této služby zaměřené na sbírání a označování obrázků. Některé online magazíny věnující se této tématice přitom už dnes mají více čtenářů skrze Pinterest než z Yahoo a Facebooku.

Via Mashable