Studie: Nabídky na Facebooku citelně zvyšují aktivitu fanoušků

Průzkum provedený v červnu a červenci letošního roku zahrnoval celkem 30 tisíc uživatelů, které oslovila některá z nabídek osmi různých společností z oblasti finančních služeb, zábavy, e-commerce nebo technologií. Výsledek přinesl řadu pozitivních zjištění pro ty, kdo uživatele Facebooku podobným způsobem lákají.

  • Vysokých 91 procent respondentů uvedlo, že při interakci s nabídkou hledali také vložené sdělení ze strany značky, namísto toho, aby pouze využili nabízenou výhodu.
  • Téměř polovina lidí (48 procent) také potvrdila, že přestože je původně oslovila jen samotná nabídka, dál aktivně pracovali se značkou a jejím sdělením.
  • Uživatelé, kteří na reklamu s nabídkou zareagovali, vykázali o 161 procent vyšší pravděpodobnost návštěvy webu dané značky a o 36 procent častěji by jí hledali při nákupu v obchodě.
  • Vnímání značky se v průměru zvýšilo o 38 procent, přičemž minimum činilo 18 a maximum 77 procent.

Výzkumníci také uvedli několik zajímavých konkrétních příkladů. Jedno z významných filmových studií například oslovilo hráče her od Zyngy s kampaní, která jim nabízela virtuální měnu výměnou za interakci s reklamou na významnou filmovou premiéru. Lístek si nakonec koupilo 32 procent těch, kteří celou nabdíku prošli a virtuální měnu získali (o 22 procent více než u těch, kdo nabídku až do konce nevyužili).

Via AF