Stránky mohou přes Facebook API vytvářet nepublikované příspěvky

Stejně jako jsou dřívější prémiové reklamy nyní dostupné přes API, je dostupná i funkce, která s nimi výrazně souvisí. Jde o možnost vytvořit příspěvek, ale nepublikovat jej a nechat jej na stránce neviditelný pro fanoušky a bez toho, aby se někomu načetl do News Feedu.

Funkci měli již nejméně od února k dispozici všichni ti, kdo nakupovali od Facebooku prémiovou reklamu přes obchodní oddělení. Velmi dobře totiž doplňuje možnost placeného zviditelnění příspěvků stránky. Snadno se může stát, že stránka z nějakého důvodu nechce příspěvek publikovat pro všechny stávající fanoušky prostřednictvím News Feedu, a raději si zaplatí cílené zviditelnění postu jen pro specifické publikum. Tím může být třeba určitá demografická či zájmová skupina fanoušků.

Další možností je takto testovat příspěvky předtím, než budou publikovány. Stránka jich může vytvořit několik, s menším rozpočtem je zviditelnit pro malou část uživatelů jako reklamy, a podle reakcí se rozhodnout, který z nich publikovat nebo kde zvýšit rozpočet na větší reklamní dosah. Funkce je dostupná přes Pages API.

Via IF