Sociální VIP? Na party jen s Klout skóre nad 40

Služba Klout je v současnosti bezesporu na vzestupu a díky účinně budovanému hypu se dokázala vyšvihnout vysoko nad hlavy konkurentů. Pokrývá už desítku sociálních sítí, nedávno změřila stomilionté skóre a její data využívá k sestavení žebříčku nejvlivnějších uživatelů Twitteru i české Klábosení.cz. Do skutečného světa se nyní Klout promítl díky akci obchodu Bal Harbour Shops, který se na uživatele služby obrátil s následujícím tweetem:

Nejde přitom o první akci Bal Harbour Shops tohoto druhu zaměřenou na influencery ze světa sociálních sítí. Stejný obchodní dům už letos uspořádal také věčírek pro uživatele Foursquare, kdy sezval stovku mayorů ze svých jednotlivých obchodů na akci s názvem „The Mayors Lounge“ a rozdělil mezi ně nejrůznější odměny. Exkluzivitu „Klout Lounge“ zase zajistil vstupní požadavek na skóre 40 a vyšší.

Celou strategii má na svědomí agentura brpr group a krátký rozhovor s jejím ředitelem Christopherem Renzem na toto téma najdete na serveru The Next Web. Rozhodně je to přitažlivý příklad využití zdánlivě okrajových sociálních fenoménů k zacílení zajímavé cílové skupiny. Stáli byste o to, aby se podobné akce v marketingu rozšířily?