Sociální média nevyužívá 64 procent malých podniků

Společnost Hiscox, která se věnuje pojišťování malých podniků, provedla v červnu zajímavý průzkum mezi 204 americkými podniky do 250 zaměstnanců. Z výsledků vyplývá, že jen dvanáct procent menších firem považuje sociální média za nezbytnost pro svůj byznys. Zatímco polovina dotázaných tvrdila, že by se neobešla bez word-of-mouth marketingu, o marketingu přes sociální média řekla to samé jen pouhá čtyři procenta firem.

Celých 64 procent dotázaných podniků uvedlo, že sociální média nepotřebují, nebo na ně nemají názor. Těch několik procent malých firem, které sociální marketing využívají, nejčastěji sází na Facebook (19 % z nich) nebo LinkedIn (15 %).

Jak doplňuje server eMarketer, i když jde o vysoká čísla, lze je očekávat. Malé podniky většinou nemají zdroje, aby se staraly o marketingový plán pro sociální média. Drží se proto spíše tradičnějších forem marketingu, mimo jiné slovních doporučení.

Via eM, Hiscox