Sociální hry letos vydělají miliardu dolarů

Suma to určitě není nijak nadsazená, stačí se podívat na stále pokračující rapidní růst dvou nejvýznamnějších platforem pro sociální hry, Facebooku a Zyngy. eMarketer odhaduje, že přibližně 62 milionů amerických uživatelů internetu (tedy asi 27 procent) bude během letošního roku hrát přibližně jednu hru na sociální síti měsíčně, což je asi o deset milionů lidí více, než kolik jich hrálo loni.

Výnosy z virtuálního zboží by měly podle serveru eMarketer vzrůst z loňských 510 milionů na 653 milionů. Stejně jako v loňském roce by i letos měly příjmy z virtuálního zboží tvořit většinu vydělaných peněz na poli sociálních her. Růst by nicméně měly i další oblasti příjmů – výdělky z nabídek (lead generation business) i reklamy.

Podle Paula Verny, autora článku na eMarketeru, bude oblast sociálních her dospívat a měnit se ještě během příštích dvou let. Jak dodává Business Insider, půjde o velkou výzvu pro mnoho start-upů a služeb.

Via eM, TC, BI