Seriály diskutované v sociálních médiích mají lepší ratingy

Mezi mladými diváky (18-34 let) měla největší vliv na úspěch seriálu míra, s jakou se o něm na internetu hovořilo před premiérou. Nárůst koverzace o každých 9 procent se později projevil na ratingu zvýšením o jedno procento. Ve chvíli, kdy se seriál začal vysílat, se korelace podle zjištění Nielsenu postupně snižuje, přesto ale až do závěru seriálu zůstává na poměru 14:1 (tedy v průměru za každých 14 procent social media buzzu lepší rating o 1 procento).

Korelace online koverzace s pozdějším ratingem seriálu podle času konverzace

Nejmenší míra korelace byla u mužů nad 50 let, kde byla přd uvedením seriálu zanedbatelná, během jeho vysílání se ale zvyšovala a nejsilnější byla před uvedením závěrečné epizody. Všeobecně se míra korelace snižovala se zvyšujícím se věkem a byla vyšší u žen.

V době, kdy lze předpovídat úspěch filmů podle konverzací na Twitteru, to ale vlastně zase tolik nepřekvapí.

Via Nielsen