Řežáb ze Socialbakers má novou práci. Povede digitální technologie u výrobce dětských produktů

Jan Rezab - Social Bakers - Engage 2016

Jedno z nejznámějších jmen české startupové scény získalo ještě větší zvuk. Devětadvacetiletý Jan Řežáb je nově exekutivním ředitelem a CEO digitálních technologií ve společnosti Goodbaby International – čínské firmě obchodované na Hongkongské burze cenných papírů. Jak napovídá i její název, specializuje se na produkci „trvanlivých“ výrobků pro děti, ve svém oboru patří mezi přední na světě.

Společnost změnu ve svém vedení oznámila dnes (v pondělí), kdy Řežáb do své nové funkce taky nastoupil. „Je primárně zodpovědný za nastavení a implementaci digitální části strategie,“ uvedlo Goodbaby Group.

„Řežáb bude vést [Goodbaby] Group, aby postavila ekosystém fanoušků propojených přes aplikace a chytré produkty pomocí mobilních zařízení,“ napsala v prohlášení akcionářům firma. Jeho plat bude odpovídat 300 tisícům eur ročně, přilepšit si taky může o bonusy.

„Chceme pomoci podpořit inovace a ve společnosti chceme vybudovat zákaznícky orientovanou, daty poháněnou DNA v celé společnosti, a pomoci celému týmu budovat novou vizi do roku 2020 a dále,“ řekl Řežáb podle portálu Yahoo.com.

Řežáb sám o svém rozhodnutí napsal post, ve kterém mimo jiné zmiňuje, že má svobodu vybudovat v Praze centrum pro výzkum a vývoj s velmi silnou působností.

Goodbaby prodává třeba kočárek, který nacpete v zásadě do kabelky. Jde o vůbec nejskladnější kočárek na světě. Tohle si pusťte.

Nadšení neskrývá ani Martin Pos, CEO skupiny Goodbaby International. „Věříme, že Jan se svou výjimečnou vizí a znalostmi o inovativních digitálních technologiích, pomůže dosáhnout vyšších úrovní výkonu a významně přispěje k našim digitálním iniciativám,“ uvedl.

Řežáb už téměř před rokem odešel z pozice CEO Socialbakers, aby jej na této pozici vystřídal Robert Lang z internetové reklamní firmy Criteo. Posunul se však do představenstva firmy jako Executive Chairman.

Diskuze k článku