Renault přivedl tlačítko Like do skutečného světa

Sdílení probíhalo pomocí speciálních RFID karet, které Renault rozdával v areálu, a které si u stojánků s počítači mohli lidé propojit se svým facebookovým účtem. Následně stačilo kartou zamávat před čtečkami u jednotlivých vozů a odkaz na vybraný automobil se i s dalšími informacemi objevil na zdi uživatele. Zajímavé, jednoduché a zároveň efektivní, neboť každý takto vložený odkaz ve výsledku uvidí nějakých 100 až 200 lidí.

Nejde nicméně o první využití tlačítka Like v reálu. To jde pravděpodobně na vrub Coca-Coly, která ve své zábavním parku Coca Cola Village zavedla v srpnu minulého roku speciální RFID náramky. S jejich pomocí mohli uživatelé ohodnotit tlačítkem Like různé reálné objekty v areálu.

Každopádně to je od Renaultu hezký dárek k narozeninám.

Via TNW, Adverblog