Reklamy na Facebooku používá jen pětina malých podnikatelů

Z průzkumu Merchant Circle, největší americké sítě lokálních obchodníků, vyplynulo, že ačkoliv Facebook jako marketingový nástroj někdy užily dvě třetiny malých podnikatelů, jen 22 procent jich využilo placenou reklamu. O její existenci z nich přitom ví 94 procent. 65 procent těch, kdo mají s placenou reklamou zkušenost, uvádí, že by ji použili znovu, 35 procent že nikoliv.

Mezi nejhlavnější důvody, proč užití placené reklamy na největší sociální síti opakovat, patřila lehkost použití, možnost dočasného přerušení a možnosti cílení. Mezi důvody uváděnými těmi, kdo se rozhodli neopakovat, patřilo nezískání nových zákazníků, vysoká cena a nízká proklikovost.

Dále z průzkumu vyplynulo, že jen 9,5 procenta obchodníků někdy využilo marketingových možností služeb hromadného nakupování, že počet obchodníků využívajících geolokační marketing se snižuje a že největší překážkou pro použití mobilního marketingu je pro obchodníky jeho nedostatečná znalost.

Via IF