Reklamní slepota nejvíc škodí internetové reklamě

Vyplývá to ze studie, kterou provedl AdWeek ve spolupráci s Harris Poll. Míra reklamní slepoty u bannerů dosahuje 43 procent, u druhých vyhledávacích reklam je to 20 procent. Třetí se umístila televize, kde se také projevily největší rozdíly podle věku. V průměru dotazovaní uváděli 14 procent, ti nad 55 let byli ale s 20 procenty silně nad tímto průměrem, zatímco lidé ve věku 18 až 34 se vešli do devíti procent. Následovalo rádio (7 procent), noviny (6 procent) a ti, kdo neignorovali žádné z těchto médií (9 procent).

Ve skupině 18 až 34 ignorovali Američané nejvíce reklamy v rádiu (11 procent), které naopak nejméně ignorovali staří 55+ (5 procent). Lidé s vyšším vzděláním všeobecně ignorují reklamy o několik procentních bodů častěji než lidé méně vzdělaní.

Via AdWeek, PRNW