Rebecca Black a Friday jsou zpět. V reklamě na Black Friday

Přiznáváme, mánie kolem mladé slečny jménem Rebecca Black svého času strhla i nás, i když to není tak úplně naše typická oblast zájmu. A když už jsme v tom jednou namočení, proč se nepodívat i na jeden zajímavý marketingový tah ze současnosti. Agentura McCann Erickson vytvořila pro společnost Kohl’s spot, který se nechvalně proslulou písní Friday velmi otevřeně inspiruje.

Možná byl cílem pokus o virál, ostatně o videu se na specializovaných serverech docela mluví, každopádně na YouTube má zatím lehce přes 50 tisíc zhlédnutí a především trojnásobný počet dislike oproti like. Některým se tato přímočará parodie líbí a je to samozřejmě věc názoru, my si spíš začínáme myslet, že ta původní verze vlastně ještě byla docela dobrá…

Americké firmy na nákupní šílenství označované jako Black Friday a Cyber Monday zbrojí celkem vydatně. Například Living Social má nachystáno více než 20 zajímavých slev, Amazon oznámil stovky cenových akcí a Google zlevnil a vylepšil svůj Chromebook.

Via AR