Průzkum: Lidé mají rádi svoje newslettery

Stačí kývnout na akci některého ze slevových serverů a už vám do e-mailové schránky začne chodit jeho pravidelný newsletter s aktuálními dealy. Průzkum serveru eMarketer zjistil, že v Americe dospělí uživatelé internetu odebírají newslettery v průměru ze tří různých slevových serverů.

Mnohem zajímavější je ale zjištění, že více než polovina z těchto lidí se podle vlastních slov „nemůže dočkat“, až zjistí, jaká akce se skrývá uvnitř každého e-mailu. 61 procent z těch, kdo odebírají nějaký newsletter, navíc čte každý z nich a 22 procent lidí maily s nabídkami přeposílá dál svým přátelům či rodině.

Jak to vypadá, oblasti hromadných nákupů, do které se dere také Google a Facebook, asi vymření nehrozí. V každém případě ale nemusí jít o dobré zprávy jen pro slevové servery, ale i pro další odesílatele newsletterů.