Průzkum: K Facebooku se hlásí dvě třetiny malých firem

Průzkum mezi 1132 vlastníky malých firem provedl server Webs.com. Zjistil při tom, že 68 procent z dotázaných podnikatelů využívá Facebook pro účely svého byznysu. Přes tři čtvrtiny respondentů uvedly, že plánují během letošního roku začít používat sociální média více a pětina jich hodlá zachovat stávající intenzitu jako v roce 2010.

Celých 62 procent respondentů pak hodnotí sociální síť Facebook jako skvělý způsob komunikace se zákazníky, zatímco zcela opačného názoru jsou jen necelá čtyři procenta z nich. Čtvrtina dotázaných aktualizuje sociální média několikrát denně a 16 procent vkládá příspěvky jednou denně.

A jaký je hlavní důvod, proč malé firmy sociální sítě využívají? Téměř 41 procent z nich chce touto cestou přitáhnout nové zákazníky, 27 procent zviditelnit svou značku na trhu, 15 procent komunikovat novinky o společnosti a 11 procent udržet kontakt se stávajícími zákazníky.

Via AF, Webs.com