Propad MySpace nekončí, naopak se zrychluje

O tom, že by za MySpace dostal tolik, kolik ho stál, tedy 580 milionů dolarů, si News Corp. už dlouho může nechat zdát. Jen od ledna do února tohoto roku se počet unikátních návštěvníků dle comScore snížil ze 73 milionů na 63 milionů. Tím se dostal na jen o málo víc než polovinu stavu ze stejného období předchozího roku, kdy měl těsně přes 110 milionů uživatelů. Zároveň šlo za posledních 12 měsíců o vůbec nejhorší propad.

MySpace sice možná není populární mezi uživateli, o to populárnější je ale mezi obyvateli samotného Sillicon Valley, tvrdí Michael Arrington z TechCrunche. Každý, od investorských firem až po běžné podnikatelské subjekty, se o vývoj v MySpace zajímá. „Je to jako když zpomalujete na místě nehody, abyste se podívali, jak moc špatně to tam vypadá,“ prohlásil prý Arringtonův zdroj obeznámený s jednáními kolem prodeje MySpace. Když jde ke dnu Titanic, každý se rád podívá.

O nízkých šancích MySpace na udržení na trhu se v souvislosti s rozmáhajícím se Facebookem mluví nejméně poslední dva roky. Nyní to více než kdy dřív vypadá, že historie dá za pravdu skeptikům a po MySpace zůstane jen zmínka v učebnicích sociálních médií. Čas na otočení vývoje se krátí, pokud ještě nějaký zbývá.

Via TC