Proč firmy zakládají své blogy? Z povinnosti

Blogy jsou podle posledních průzkumů podstatnou součástí online úspěchu firem a v žádném případě nejde o mrtvé umění a ztrátu času. Společnost Blog2Print se nicméně zaměřila na důvody, kvůli nimž společnosti zakládají své firemní blogy, a zjistila poměrně překvapivé důvody.

Výsledky ukazují, že celá polovina firem bloguje hlavně proto, že tak činí konkurence a je to považováno za standard. Podle analytiků nicméně tyto blogy založené na principu ústupků nemají nikdy takovou šanci na úspěch, jako spontánní texty vytvářené s upřímným záměrem.

Blog jako přímý prostředek k dosažení zisku už podle autorů studie nefrčí. Tím, na co se mají marketéři při tvorbě a udržování svého blogu zaměřit, je komplexní ekosystém celého online prostoru. Aby měl blog úspěch, musí být vnímán jako způsob jak získat linky, jako kanál sloužící k propojení se sociálně mediálním světem, ale i jako konkrétní cesta, jak dělat byznys.

Via MP