Proč dva z pěti uživatelů Facebooku berou svůj Like zpět

Podle průzkumu DDB Paris a Opinion Way (studie byla bohužel ze SlideSharu stažena) někdy na tlačítko „Unlike“ kliknulo 630 z 1528 respondentů. Důvody uváděli různé, velkou převahu nad nedostatkem aktivity stránky nicméně měl její přebytek. Nedostatečnou frekvenci publikování informací uvedlo jako důvod 14 procent, přlišnou frekvenci 36 procent.

Jako hlavní důvod pak v průzkumu vyplynula nedostatečná obsahová zajímavost publikovaného obsahu. Pro 46 procent příspěvky nenabízely informaci, která by jim připadala zajímavá, 27 procent uvedlo, že publikované informace nebyli schopni ocenit. 49 procent přestalo být fanoušky prostě proto, že je značka přestala zajímat. Zde bohužel studie hlubší důvody pro tuto preferenci nenabízí. Průzkumu se účastnili uživatelé Facebooku z Británie, Francie, Německa, USA, Turecka a Malajsie.

Via AF