PR firma: Zadání Facebooku jsme měli odmítnout

Právě včera jsme informovali, že za snahami zdiskreditovat společnost Google prostřednictvím cíleného mediálního útoku stojí překvapivě sociální síť Facebook. Protože se zvedla obrovská vlna kritiky na počínání Facebooku, PR agentura Burson-Marsteller, která kampaň zprostředkovávala, se snaží narychlo očistit své jméno a shodit všechno na Facebook.

Ve svém stanovisku k celé situaci říká: „Nešlo o standardní operační proceduru a je to proti naší politice. Takto zadaný úkol jsme měli odmítnout.“ Původní zadání od Facebooku údajně znělo dostat veřejné informace na světlo.

Svůj oficiální komentář vydal také Facebook a jeho přístup k přijetí viny za zpackanou akci vypadá docela podobně. Až se člověk musí ptát, kdo tedy o jejím provedení vlastně rozhodl:

Ani jedna z angažovaných společností se za své počínání neomluvila. Prý jen chtěly nastínit transparentní diskuzi o bezpečnosti služby Social Circle – popřely tedy, že by se snažily do tisku protlačit nepřesné informace o službách Googlu. Kdyby ale bylo jejich jednání tak neškodné, proč Facebook tak dlouho tajil své zapojení do celé kampaně?

Via BI, VB