Pozvánka: Konference Firmy v sociálních sítích již 7. června

Na konferenci Firmy v sociálních sítích pořádané v hotelu Grand Majestic Plaza Praha se zájemci o problematiku sociálních sítí dozvědí:

  • jaký smysl mají Twitter či Facebook pro firemní komunikaci
  • jak sociální sítě dokážou pomoci byznysu a ke zvýšení efektivity prodeje
  • jak mají efektivně pracovat se značkou uprostřed sociálního davu
  • jak lze sociální sítě monitorovat a jak tento monitoring využít

roli řečníků se představí celá řada uznávaných odborníků na dané téma. Například nezávislý konzultant Daniel Dočekal se zamyslí nad tím, zda Facebook už náhodou nenahrazuje reálný svět, Jindřich Fáborský (IGLOONET) představí 15 super tipů pro reklamy na Facebooku. Názorné case studies na téma Firemní využití Google Plus představí Luděk Motyčka (Google Czech Republic). Typické fungování české firmy na Facebooku popíše Michal Popelář (Wunderman Interactive) a zároveň nastíní, jak je jednoduše zlepšit. Chování českého fanouška na Facebooku se bude věnovat Barbora Wagnerová (Symblaze).

Konferenci pořádá vydavatelství Internet Info za podpory sdružení TUESDAY Business Network.

Partnersky se na akci podílejí společnosti Google a H1.cz.

Mediální podporu poskytují E15.cz, Lupa.cz, Mobilmania.cz, Podnikatel.cz, Strategie, Tyinternety.cz a Živě.cz.