Pozor: Sociální média za volant nepatří!

Nejrůznější organizace a instituce nás před nebezpečnými činnostmi za volantem varují už celá desetiletí a reklamní fond na toto téma je už velmi bohatý. Největší podíl na tom stále má alkohol, který dává vzniknout podobným reklamám:

V posledních letech se i k nám dostal do módy boj proti psaní textových zpráv za volantem, což si podle různých statistik každoročně vyžádá spoustu lidských životů. I v tomto případě se kreativci dokázali vyřádit:

A ještě než se dostaneme ke zlatému hřebu, připomeňme také dvě nezapomenutelné kampaně varující před rychlou jízdou a upozorňující na nutnost použití bezpečnostních pásů:

Novinkou z letošního července je pak kampaň s hlavním sdělením „Driving and social media just don’t mix“. Kampaň vytvořila nizozemská agentura N=5 a varuje před sociálními rozptýleními za volantem.   Reklama se objevila v britském TopGear Magazine:

Tak šťastnou a bezpečnou cestu!