Popularita Facebooku na úrovni výběrčích daní

Facebook se v rámci privátních společností umístil mezi nejhoršími pěti procenty, ještě o kousek pod ním je přitom bývalá jednička sociálních sítí MySpace. Facebook získal 64 bodů ze 100, zmíněné MySpace 63. Mezi sociálními weby byla hodnocena ještě Wikipedie (77 bodů) a YouTube (73 bodů).

Sociální weby byly do hodnocení ACSI (American Customer Satisfaction Index) letos zařazeny vůbec poprvé. Podle výsledků studie Facebooku nejvíc podrazily nohy časté změny na jeho webové stránce.

„Náš výzkum ukazuje, že na dojmy uživatelů měly negativní vliv obavy o soukromí, časté změny na webu a komercionalizace a reklama. Při porovnání s Wikipedií, neziskovou stránkou, která má již spoustu let stále ten samý deisgn, nelze nezískat dojem, že ačkoliv inovace je velmi důležitá, zákazník preferuje evoluci před revolucí.“

Via WSJ